MOTTO ŻYCIOWE

..nie możesz zatrzymać dnia
ale możesz go nie stracić..


AKTUALNOŚCI

czwartek, 20 listopada 2014

Mój WYMARZONY dom.. /DOM/

Kiedyś zrobiłam korespondencyjny kurs projektowania wnętrz. Zdecydowałam się na niego, choć kosztował niemałe pieniądze, bo wszelkie aspekty artyzmu zawsze mnie pociągały. Obecne mieszkanie urządzałam jeszcze przed kursem, choć po jego zrobieniu wprowadziłam kilka zmian. Nie wszystko jednak udało się zmienić, bo wiązałoby się to z generalnym remontem, jak chociażby wymiana płytek w łazience i kuchni. Pozostawienie tego, co już było i wprowadzenie pewnych zmian nauczyło mnie jednak łączyć ze sobą to, co wydawało się niemożliwe. Uczyło kreatywności.

W naszym nowym lokum nie chcę iść na takie kompromisy. W ciągu najbliższych kilku miesięcy zamierzamy znaleźć dla siebie większe lokum i najprawdopodobniej będzie to dom.
Mój wymarzony dom tworzył się w mojej wyobraźni od wielu lat. Chodzę po nim, gdy tylko zamykam oczy.. Zaglądam do szafek w jadalni, by nakryć do stołu.. Słyszę dobiegające z ogrodu odgłosy szaleństw dzieci.. Bo przecież wiadomo, że myśląc DOM, nie mam na myśli czterech ścian, ale miejsce tworzone przez ludzi, z całym bogactwem ich pięknego wnętrza, miejsce, do którego chce się wrócić, by odpocząć po ciężkim dniu.
Takie miejsce mi się marzy. Oczami wyobraźni widzę chłodną, ale przytulną sypialnię, kuchnię w stylu kawiarenki i czuję to odprężenie, jakie daje mi kąpiel w naszym domowym spa..
Wiem też, jaki ten dom powinien być. Umieściłam jego opis na mojej Mapie Marzeń i Celów (o której więcej będzie w grudniu) i wysłałam w kosmos oddechy pełne nadziei, by taki dom stanął nam na drodze.
MÓJ WYMARZONY DOM

  • 120-130 m2
  • z wysokim poddaszem użytkowym i strychem
  • taras na tyłach domu wychodzący na ogród
  • duży ogród z miejscem na Świątynię Dumania (miejscem, które przygotuję sobie do ćwiczenia jogi) i miejscem do zbudowania mojego studia fotograficznego 400-600 m2
  • obrzeża większego miasta
  • blisko natury
  • blisko przystanku autobusowego
parter:
  • kuchnia 10 m2
  • salon z jadalnią 30 m2
  • gabinet 8 m2
  • mała łazienka z toaletą na parterze 4 m2
  • pralnia
  • kotłownia
  • garaż
piętro (wysokie poddasze użytkowe):
  • dwie sypialnie dziecięce po 10 m2
  • sypialnia rodziców 20 m2 (z osobną garderobą lub tak usytuowana, by jedna ściana mogła zostać zaadoptowana na meble garderobiane na zamówienie - wówczas 25 m2)
  • duża łazienka rodzinna min. 7 m2
  • toaleta osobno 3 m2

strych


Taki dom spełniałby nasze wymagania, które wydaje mi się, nie są wygórowane - nie chcemy godzić się na półśrodki i mieszkać gdzieś, gdzie nie będzie nam dobrze. Bo, jak już pisałam, nasz wymarzony dom to miejsce, do którego wraca się z radością po ciężkim dniu..

2 komentarzy:

Pati pisze...

Wow, jak cudownie jest mieć marzenia i je spełniać. Życzę Ci Asiu by Twój nowy dom był dokładnie taki jaki sobie wymarzysz :-) Widzę, że masz wiele zainteresowań podobnie jak ja ;-)

Joanna PS pisze...

Dziękuję! Jak tylko znajdę taki dom,.na pewno o tym napiszę! ;)

Prześlij komentarz

Każde słowo jest ważne - dziękuję Ci za Twoje słowa :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes