MOTTO ŻYCIOWE

..nie możesz zatrzymać dnia
ale możesz go nie stracić..


AKTUALNOŚCI

piątek, 26 grudnia 2014

Dziennik Odchudzania - 30 dni pracy nad sobą /ZDROWIE/

Zbliża się koniec roku i jak zwykle zapewne większość z Was (ja na pewno) zrobi podsumowanie minionych dwunastu miesięcy. To naturalne, kończy się przecież pewien etap, a zaraz zacznie się kolejny, tchnący nowym, ekscytującym, zachęcającym do działania. Zawsze, odkąd pamiętam podsumowywałam swój rok i czyniłam plany na kolejny. Celów zawsze była masa, czasem udawało się osiągnąć większość, czasem zaledwie kilka z nich. Największy problem zwykle miałam z własnym ciałem - co rok pojawiało się w moich planach szczupłe i wysportowane ciało. Wpisywałam do kalendarza określoną, wymarzoną wagę i .. czekałam, aż się zrealizuje. Pomagałam jej przez pierwsze kilka dni, czasem tydzień i na tym się kończyło. 

Przemyślałam ostatnio tę kwestię i doszłam do pewnego wniosku. Otóż nasze czynności stają się nawykami, jak twierdzą specjaliści, po przynajmniej trzydziestu dniach regularnego wykonywania danej czynności. Niektórzy uważają, że nawet więcej. Jeśli więc wytrzymałabym na diecie te przepisowe 30 dni, pewnie wszystko byłoby łatwiejsze. Poddawałam się jednak po około tygodniu.

Inną kwestią, dosyć mocno istotną, jest to, że NIE MA DIETY CUD, która pozwoliłaby schudnąć szybko i ładnie, a jednocześnie zachować nasze zdrowie. Kluczem do sukcesu jest ZDROWE ODŻYWIANIE. Zdrowe, ciekawe przepisy pojawią się nie raz na tym blogu i mam nadzieję, że z nich skorzystacie :)

Tymczasem chciałabym podzielić się z Wami Dziennikiem Odchudzania, jako że na pewno wiele z Was postanowi zrzucić w nowym roku kilka kilogramów. Dziennik zostanie wystawiony w sklepie internetowym na sprzedaż, ale Wy, moje drogie Czytelniczki, możecie pobrać go za darmo :)

Dziennik jest tak skonstruowany, że drukuje się go, jak książkę. Wystarczy ustawić w opcjach drukowania drukowanie nieparzyste, a następnie po wydrukowaniu - strony parzyste na odwrocie kartki i zbindować.

W sklepie będzie można kupić Dziennik wydrukowany i zbindowany. Jak tylko się tam pojawi taka opcja, wrzucę tutaj link, abyście mogli się z nią zapoznać.

Chcę pobrać DZIENNIK ODCHUDZANIA - KLIK






4 komentarzy:

Pati pisze...

A ja polecam serwis Vitalia, dzięki ułożonej zdrowej i pełnowartościowej diecie przez dietetyka oraz dzięki wykonywaniu regularnych ćwiczeń schudłam 17 kilo zanim zaszłam w ciążę. Teraz brakuje mi jedynie 2 kilo do starej wagi od czasu porodu ;-)

Unknown pisze...

Ja polecam mniej jeść,po prostu i wykroić dwie godzinki w tygodniu na sport.
Na mnie tylko to działa :)
A co do nawyków, to kiedyś słodziłam kawę dwiema łyżeczkami cukru. Któregoś dnia stwierdziłam, że to za dużo i zmniejszyłam dawkę do 1 kostki,ale po pewnym czasie było mi za słodko. Teraz albo w ogóle nie słodzę albo daję pół kostki. I kawa z dwiema łyżeczkami cukru nie przejdzie mi już przez gardło. Przyzwyczaiłam się do mniej słodkiej :)))

Joanna PS pisze...

Pati, Vitalia jest świetna, to prawda. Sama w miesiąc schudłam dzięki nim 5 kg, kiedyś, z 5 lat temu.

Trzymam kciuki za utratę tych dwóch kilo! To już niewiele :)
Mnie, dzięki tym sześciu tygodniom udało się dojść do wagi niższej niż tej przed ciążą o 2 kg. Ale chciałabym zrzucić jeszcze 3-4, żeby poczuć się naprawdę świetnie w swojej skórze :)

Joanna PS pisze...

Asiu, a nie masz problemów z niedocukrzeniem? Ja też przestałam kiedyś słodzić,ale cukier zaczął mi spadać tak drastycznie, że po śniadaniu potrafiłam mieć jego poziom poniżej normy.. Musiałam zacząć słodzić. Zazdroszczę, jeśli bez problemów możesz nie używać cukru!! :)

Prześlij komentarz

Każde słowo jest ważne - dziękuję Ci za Twoje słowa :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes