MOTTO ŻYCIOWE

..nie możesz zatrzymać dnia
ale możesz go nie stracić..


AKTUALNOŚCI

czwartek, 1 stycznia 2015

Projekt Skuteczność - jak być skutecznym i w końcu realizować postanowienia noworoczne. /ROZWÓJ/

Tworzę swoje postanowienia noworoczne zawsze, odkąd pamiętam. Czasem realizowałam wszystkie, czasem tylko dziesięć procent. Zwykle jednak byłam zadowolona z efektów. Dlaczego jednak rzadko kiedy udawało mi się osiągnąć je wszystkie? Czy były zbyt ambitne? Kilka na pewno tak, ale to nie był jedyny powód, a na pewno nie był powodem wiodącym. Tajemnica tkwiła w moim charakterze. Dawałam sobie obietnice i .. nie dotrzymywałam ich. Nie ufałam sobie, nie wierzyłam, że dam radę, więc nie dawałam. Bywały na szczęście takie lata, kiedy moja wiara w siebie samą była znacznie większa i wówczas cele były osiągane. Jednakże takie zachwianie, miotanie się tam, gdzie zawieje lepszy wiatr, jest zachowaniem zupełnie nieproaktywnym. Dlatego w grudniu postanowiłam zabrać się za siebie jeszcze bardziej i podrasować to, co już osiągnęłam od czerwca 2014 roku pracując z Trenerem Osobistym (o czym będzie jeszcze mowa). I tak powstał projekt SKUTECZNOŚĆ


Projekt ten został zainspirowany książką "7 nawyków skutecznego działania" Stephena Covey'a. Człowiek ten opracował te siedem nawyków dzięki obserwacji swojej rodziny, swoich pracowników i dowiódł własnym życiem, że wypracowanie ich jest kluczem do sukcesu. Na wydarzeniu mojego fanpage'a będzie można przeczytać co kilka dni motywujące teksty, a także przećwiczyć kolejne nawyki dzięki propozycji ćwiczeń. Wszystko opieram na książce Covey'a. Nie jestem alfą i omegą, ale wierzę, że z moją pomocą - z pomocą przewodnika - zarówno ja, jak i moja rodzina i każdy, kto będzie miał ochotę wziąć udział w tym projekcie, po siedmiu miesiącach pracy odczuje diametralną zmianę. 

Jeśli ktokolwiek z Was ma ochotę się przyłączyć, zapraszam serdecznie. To będzie praca nad sobą, praca nad związkami z najbliższymi, z rodziną, ale i dalszymi krewnymi. To praca nad kontaktami ze współpracownikami, pracownikami i pracodawcami. 

Pracuję nad tymi cechami z Iwoną Majewską-Opiełką, dzięki której właśnie poznałam Stephena Covey'a. I jej książki Wam polecam, a jeśli macie wystarczająco determinacji, w szczególności polecam Wam "Trenera Osobistego". To praca nad sobą trwająca 365 dni. Dzień po dniu trzeba pracować nad konkretnym tematem, wykonywać ćwiczenia, rozmyślać. To książka dla tych, którzy są gotowi do zmiany i wierzę, że część z Was po tych siedmiu miesiącach ze mną - i z Covey'em z wielką ochotą rozpocznie swoją roczną przygodę z Trenerem. 

Tego Wam życzę, Kochani, w Nowym Roku!




2 komentarzy:

Unknown pisze...

No to zaczynamy :) Biegnę czytać na funpagu, co tam na dzisiaj przygotowałaś :)

Joanna PS pisze...

:) :)

Prześlij komentarz

Każde słowo jest ważne - dziękuję Ci za Twoje słowa :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes