MOTTO ŻYCIOWE

..nie możesz zatrzymać dnia
ale możesz go nie stracić..


AKTUALNOŚCI

piątek, 6 marca 2015

Jak zadbać o siebie w Tempting Look + niespodzianka

Wyobraź sobie takie miejsce, w którym poczujesz się dopieszczona... Eleganckie, w stylu glamour, ale jednocześnie przepełnione ciepłem.. Miejsce, w którym znajdziesz chwilę na relaks.. Powiem Wam, że niedawno miałam okazję być w takim miejscu. Salon Tempting Look to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Szeroka oferta kosmetyki, kosmetologii, fryzjerstwa, masaże i inne zabiegi fizjoterapeutyczne, możliwość skorzystania z trenerki personalnej, dzięki czemu uzyskacie informacje na temat zdrowego żywienia i ustalicie trening dostosowany indywidualnie do Was, specjalne zabiegi dla mężczyzn.. Tempting Look zostało mi polecone i powiem Wam, że była to jedna z lepszych przygód w moim "urodowym" życiu.

Wspaniałe dziewczyny pracujące tam zaproponowały mi dwa ciekawe zabiegi. Zabieg na włosy (Kerastase Vita Ciment) sprawił, że moje matowe wcześniej, przesuszone włosy nabrały niezwykłej miękkości i delikatności, niczym włosy dziecka. Sama pani Agnieszka, fryzjerka pracująca w Tempting Look, zapewniała mnie, że ten konkretny zabieg daje natychmiastowe efekty i to się czuło. Można go stosować na wszystkich rodzajach włosów. Dzięki niemu odzyskują one elastyczność i witalność. Jego działanie polega na tym, że proteiny oraz ceramidy wnikają wgłąb struktury włosa i wypełniają powstałe w nim uszkodzenia, a dzięki temu, że jego skład jest zbliżony do naturalnego składu włosów, jest on bezpieczny.
Zestaw do manicure japońskiego

Zaproponowano mi także manicure japoński. Zabieg ten wykonała mi pani Ola, właścicielka salonu. Polega on na wcieraniu w płytkę paznokcia specjalnych substancji, które nadają im połysk porównywany do blasku różowej perły i sprawiają, że paznokcie stają się dużo zdrowsze. Widok błyszczących i zadbanych paznokcie jest niesamowity!

Mój Synek także skorzystał z naszej wizyty w salonie. Była to jego pierwsza profesjonalna wizyta u fryzjera. Pani Agnieszka z fantastycznym wyczuciem podeszła do naszego półtorarocznego malucha, dzięki czemu Oskar wysiedział na kolanach Taty bez stresu, a z zaciekawieniem. 

Przymiarka


Pani Agnieszka podczas pracy


Pani Agnieszka i pani Ola na każde moje pytanie odpowiadały rzeczowo, a ja ani przez moment nie miałam wątpliwości, że znają się na tym, co robią, że to jest ich pasja. Jeśli kiedykolwiek będę miała okazję jeszcze raz skorzystać z usług Tempting Look, zrobię to bez wahania. Dziewczyny mają mnóstwo pomysłów, których część jest w trakcie realizacji. Z każdym dniem salon ten staje się coraz bardziej kompleksowy, coraz bardziej jest dopieszczany pod klienta. Wiosną lub początkiem lata Tempting Look będzie miało dla Was coś ciekawego, zatem bądźcie czujni i śledźcie wpisy na Fb.
Tymczasem i ja mam dla Was niespodziankę. Wraz z Tempting Look zapraszamy Was do skorzystania z usług salonu! Wystarczy jedynie wybrać coś dla siebie i pobudzić swoją kreatywność!


A zatem UWAGA, UWAGA!



Plakat Konkursowy


ZASADY:

1. Polub strony:

Tempting Look


i Kobiecym Okiem



2. Udostępnij publicznie plakat konkursowy

3. Pod wpisem konkursowym (przypiętym na tablicy) na fanpage'u Kobiecym Okiem lub pod tym wpisem blogowym odpowiedz na pytanie:

Z KTÓREGO PAKIETU ZABIEGÓW NAGRODY GŁÓWNEJ (1, 2 lub 3) CHCIAŁABYŚ SKORZYSTAĆ I UZASADNIJ ODPOWIEDŹ W CIEKAWY SPOSÓB.


ZAPRASZAM ZATEM DO ZABAWY I POBUDZENIA SWOJEJ KREATYWNOŚCI :)

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo jest ważne - dziękuję Ci za Twoje słowa :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes